tiistai 7. kesäkuuta 2011

Syytteet Uuden Suomen päätoimittajaa Markku Huuskoa ja Pauli Saarista vastaan


Olen nostanut syytteet Uuden Suomen päätoimittajaa Markku Huuskoa ja Pauli Saarista vastaan törkeästä kunnianloukkauksesta ja kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Olin aiemmin tehnyt Pauli Saarisesta rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta (8330/R/3049/11). Pauli Saarinen on jo useiden kuukausien aikana kirjoittanut Uuden Suomen palstalla minusta ja perheasioistani.

Katson, että kunniaani törkeästi loukataan Pauli Saarisen aivan perättömillä kirjoituksilla. Lisäksi kirjoittaja puuttuu perheeni yksityisasioihin ja yksityiselämääni, sekä käsittelee julkisesti asioita, joiden ei pitäisi olla ulkopuolisten tiedossa ja tietojen pitäisi olla osaksi jopa salassa pidettäviä.

Noin kuukausi sitten syyttäjä Mika Mäkinen, joka juuri on ollut aktiivisesti syyttämässä minua ns. lapsikaappauksesta, on päättänyt olla nostamatta syytteitä, jonka jälkeen Saarinen on jatkanut kirjoittelua yhä törkeämmällä tavalla. Saarinen mm. kirjoittaa täysin perättömästi, että olisin aikeissa kaapata lapseni koulusta 24.5.2011, vaikka olin siinä päivänä itse tehnyt tutkintailmoituksen Kokemäen poliisille syrjinnästä viranomaisten taholta (8390/R/17198/11). Tutkintailmoituksessa tapahtumat on tarkkaan selostettu. Kokemäen poliisi tutkii myös internetpalstoilla esiintyviä minulle osoitettuja uhkauksia.

Pauli Saarisen blogikommenteissa solvataan myös venäläistä kulttuuria ja venäläisiä yleisesti, jota voi nähdä kiihottamisena kansanryhmää vastaan.

Olen kirjoittanut Saarisen blogeista Uuden Suomen päätoimittajalle Markku Huuskolle ja olen vaatinut Saarisen blogien sulkemista, mutta päätoimittaja ei ole reagoinut asiaan. Katson, että päätoimittaja Huusko tukee Saarisen vihamielistä ja törkeää kirjoittelua perhettäni ja venäläisiä vastaan. Huuskolle oli aiemminkin tehty huomautuksia siitä, että hän sallii kirjoituksia ja kommentteja, joissa avoimesti solvataan venäläisiä.

Vaadin sekä Saariselle että Huuskolle vankeusrangaistusta.